Wniosek o zapewnienie dostępności
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o zapewnienie dostępności - druk PR6
Komórka organizacyjna
koordynator ds. dostępności, pok. 16, tel. 943618846, email: promocja@wierzchowo.pl
Opłaty
Nie dotyczy
Termin i sposób realizacji
bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Tryb odwoławczy
W przypadku, gdy Urząd Gminy WIerzchowo nie zapewni wnioskowanej dostępności w sposób i w terminie wyżej wskazanym, wnioskodawcy służy prawo złożenia skargi na brak dostępności. Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu PFRON, w terminie 30 dni liczonych od dnia upływu terminów, o których mowa powyżej.